nickto nickto
42
BLOG

Wygrać wyścig

nickto nickto Polityka Obserwuj notkę 0

Wypłyń na głębię (Łk 5,4)

Już się robi! Biorę swoją wspaniałą motorówkę i hajda na głębię! Gazu! Szybciej! Mknę jak mistrz, Bóg nie ma ze mną szans. Biegnie z tyłu po wodzie, tak jak On tylko to potrafi, usiłuje mi wcisnąć swoje Dary. Biegnie jak matka za odjeżdżającymi dziećmi, ze słoikiem dżemu, którego one zapomniały, a może nie chciały zabrać. Ja jednak nawet nie patrzę do lusterka – nie mam czasu. Muszę się śpieszyć. Musze zdążyć! Nie mam też głowy do ryb, które jakoby można złowić na głębi. Zresztą, po co mi ryby? Ważne, że płynę. Im szybciej płynę tą moją gadżeciarską motorówką, tym mniej się zagłębiem w wodę. Jestem jak nartnik – żyję tylko na powierzchni, im szybciej tym bardziej. Woda, ciepła i przyjazna mnie nie interesuje. Kiedyś upadł na mnie jej bryzg i nazywało się to Chrztem. Ale to było dawno, teraz co innego jest ważne! Gazu! Wolę nie myśleć o tym co będzie gdy dopłynę do wód zimnych i nieprzyjaznych. Boże! Czy kiedyś zabraknie paliwa?

Ceterum censeo Carthaginem delendam esse 

nickto
O mnie nickto

Jestem pszczelarzem (coraz bardziej).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka